Si sou una petita i mitjana empresa familiar i voleu vendre més enllà de l’Europa occidental, haureu de treballar amb distribuidors internacionals.
Així com a l’Europa més pròxima, sense fronteres, podem vendre-hi com si fos el nostre mercat local, tot i la diferència idiomàtica i de costums,
Fora d’aquest àmbit, ens trobarem amb unes fronteres reals i aduanes amb requeriments específics que faran el trànsit de mercaderies molt més complicat.
Per accedir a aquests mercats més exòtics, més allunyats, treballarem amb distribuidors / importadors. Es tracta de empreses familiars, families que es dediquen, per tradició, a introduir productes, en aquest cas europeus, en el seu territori.
La tria dels distribuidors adequats per a cada mercat serà la clau de l’èxit.
La relació personal i professional amb aquests distribidors ens obrirà les portes de forma sostenible, a llarg termini i amb uns preus i marges molt raonables, de fet millors que a l’Europa occidental.
Si aposteu per BTI, estem acostumats a treballar amb distribuidors / importadors del nord d’Àfrica, de l’Àfrica negra (Sénégal, Angola, Sudàfrica), del Golf Pèrsic (Kuwait, Irak, UAE, Omán, Aràbia Saudita) i LATAM (Brasil, Argentina, Chile, Perú, Panamá, Dominicana i altres).
No només això sinó que ja coneixem als distribuidors, en molts casos multi producte i oberts a propostes de valor que arribin de la mà de BTI.
Teniu una bona gamma de productes i no sabeu com arribar a clients en mercats emergents? La solució és BTI.
Un dels nostres últims clients empresa va acabar venent molt més al Marroc que no pas a França. Sembla mentida però als mercats emergents tot està per fer i tot és possible, si ho comparem amb mercats madurs i molt competitius com Europa.
Interessades? hola@barcelonatradingideas.com